MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos - View Single Post - Arid "Hulk" Haugen utfordret i MMA av Mariusz Pudzianowski

View Single Post

Old 07-24-2010, 10:58 AM   #1 (permalink)
Spmi!MMArtist
MMA Fanatic

Spmi!MMArtist's Avatar

Spmi!MMArtist has a little shameless behaviour in the past
Arid "Hulk" Haugen utfordret i MMA av Mariusz Pudzianowski

http://www.vg.no/sport/boksing/artik...artid=10003772
Freakshow nummer 1..juhu!
Quote:
(VG Nett) Neste r kan rsterke Arild Hulk Haugen (24) barke sammen med tidenes kraftkar i en superduell hvor det meste er lov - i en kampsport som er ulovlig i Norge. Haugen er nemlig i forhandlinger om mte strongmanlegenden Mariusz Pudzianowski (33) mann mot mann i mixed martial arts (MMA) - en kampsport Hulken aldri tidligere har testet. Pudzianowski har som den eneste vunnet Verdens sterkeste mann fem ganger, og regnes som en av Polens mest kjente mennesker.- Kampen er dmt til g til helvete, men det er derfor jeg har s lyst si ja til utfordringen. For meg frister det veldig teste meg mot ham, sier en offensiv Arild Haugen til VG Nett.

Kampsporten, omtalt som en av verdens tffeste idretter, minner om kickboksing, men en match fortsetter dersom utverne gr overende. Det er lov til sl mens man ligger nede, og en MMA-fighter m beherske bde stende kamp og kamp p bakken. Kampene gr gjerne i bur.

tror faktisk Hulken hadde knocka ut Pudzianowski, siden begge e s si like ny i bryting Bjj ,da har jo faktisk Hulken en liten fordel me litt bokseerfaring.

M igjen bermme Vg netts fantastiske journalister som ser ned med ugleyer p mma som den voldelige ekstemfreakshowet det e....
Spmi!MMArtist is offline   Reply With Quote