MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos - View Single Post - JDS facing Cain december 29 plus signing a Corinthians deal.

View Single Post

Old 08-15-2012, 10:14 AM   #1 (permalink)
otronegro
Flyweight

otronegro's Avatar

otronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level nowotronegro is on another level now
JDS facing Cain december 29 plus signing a Corinthians deal.

'I just learned that I must now face Velasquez December 29. Not signed, but is forwarded. I think we have to follow the ranking. Currently, Velasquez is well, is the second. I should be fighting Overeen, but he suffered some penalties and I think he don't deserve to fight for the belt just yet. No matter who is going to be. I'm ready.'

Quote:
Fiquei sabendo agora que devo enfrentar o Velasquez dia 29 de dezembro. Não assinei, mas está encaminhado. Acho que tem que seguir o ranking. No momento, o Velasquez está bem, é o segundo. Tinha o Overeem que eu poderia lutar, mas ele sofreu algumas penalidades e acho que não merece lutar mais pelo cinturão. Não importa contra quem vai ser. Estou preparado.

'My motivation to come to the Corinthians is the support given by the Corinthians supporters. Such a big club is providing to help another MMA athlete and leveraging the sport. I think this is an excellent initiative and I am very happy. This is the team me and my family always root for. I was never very good playing ball, I am wooden leg (local term for a bad footballer). I enjoyed hitting faults though. At school I played quarterback and was never good at it.'

Quote:
Já sou mais um (no banco de loucos) há muito tempo. Minha motivação de vir para o Corinthians é esse apoio. Um clube tão grande se dispondo a ajudar mais um atleta do MMA e alavancando o esporte. Acho uma iniciativa excelente e estou muito feliz. Sempre foi meu time do coração e de toda a minha família. Eu nunca fui muito bom de bola, sou perna de pau. Eu gostava de bater faltas. Na escola eu jogava de quarto zagueiro e só dava canelada nos outros.

source

Sooo we got our headline for the last card of the year? me like it
otronegro is offline   Reply With Quote