Xbox Live - MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos
The Lounge General off topic chat.

Reply

Old 10-10-2006, 02:50 PM   #1 (permalink)
Free Thinker
 
pt447's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: In your closet!
Posts: 5,673
Blog Entries: 1
pt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level now
Xbox Live

i'm gunna be getting an xbox360 round christmas and was wondering who here is on xbox live. i got a few friends that play, but i thought it'd be awsome to play some halo or shit with you guys! just curious
__________________
whiskey, racism, money, grease, twinkie's, guns.....yep lol thats about it

http://www.watchblog.com/

http://www.xanga.com/mfalino
pt447 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 

Old 10-10-2006, 04:17 PM   #2 (permalink)
Flyweight
 
Nabors12's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Louisiana
Posts: 388
Nabors12 has a little shameless behaviour in the past
I got it, but ill have to find my copy of halo though! im playing Prey right now, and of course *Dead Rising*
__________________


The hard work of one, does more than the prayers of millions.
Nabors12 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:19 PM   #3 (permalink)
Free Thinker
 
pt447's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: In your closet!
Posts: 5,673
Blog Entries: 1
pt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level now
cool, i heard dead rising is awsome! and halo... well... it's halo... i almost pooped myself watching the trailer for halo3!!!! its like... unbelievable...
__________________
whiskey, racism, money, grease, twinkie's, guns.....yep lol thats about it

http://www.watchblog.com/

http://www.xanga.com/mfalino
pt447 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:20 PM   #4 (permalink)
Flyweight
 
Nabors12's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Louisiana
Posts: 388
Nabors12 has a little shameless behaviour in the past
Im pumped about Gears of War, coming November 7. But the best game I see coming is Lost Planet, when you get on live, download the demo for Lost Planet.
__________________


The hard work of one, does more than the prayers of millions.
Nabors12 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:22 PM   #5 (permalink)
Free Thinker
 
pt447's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: In your closet!
Posts: 5,673
Blog Entries: 1
pt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level now
Quote:
Originally Posted by Nabors12
Im pumped about Gears of War, coming November 7. But the best game I see coming is Lost Planet, when you get on live, download the demo for Lost Planet.
thing is, i hate most games... they all bore me... so basically, i'm gunna get the 360 for halo3, tiger woods golf and thats about it... lol.... worth it though...
__________________
whiskey, racism, money, grease, twinkie's, guns.....yep lol thats about it

http://www.watchblog.com/

http://www.xanga.com/mfalino
pt447 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:27 PM   #6 (permalink)
Flyweight
 
Nabors12's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Louisiana
Posts: 388
Nabors12 has a little shameless behaviour in the past
Quote:
Originally Posted by pt447
thing is, i hate most games... they all bore me... so basically, i'm gunna get the 360 for halo3, tiger woods golf and thats about it... lol.... worth it though...
I see....Im a huge gamer dork, I get excited about all this stuff haha
__________________


The hard work of one, does more than the prayers of millions.
Nabors12 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:29 PM   #7 (permalink)
Free Thinker
 
pt447's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: In your closet!
Posts: 5,673
Blog Entries: 1
pt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level now
Quote:
Originally Posted by Nabors12
I see....Im a huge gamer dork, I get excited about all this stuff haha
that's fine... i just get so bored with games


my favorite games of all time, are very limited...


no real order


halo/halo2
GTA vice city
the Thief series

that's about it
__________________
whiskey, racism, money, grease, twinkie's, guns.....yep lol thats about it

http://www.watchblog.com/

http://www.xanga.com/mfalino
pt447 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:31 PM   #8 (permalink)
Flyweight
 
Nabors12's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Louisiana
Posts: 388
Nabors12 has a little shameless behaviour in the past
I had the sudden urge this week to go whip out my old PS1 and play some FFVII
__________________


The hard work of one, does more than the prayers of millions.
Nabors12 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:34 PM   #9 (permalink)
Free Thinker
 
pt447's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: In your closet!
Posts: 5,673
Blog Entries: 1
pt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level nowpt447 is on another level now
Quote:
Originally Posted by Nabors12
I had the sudden urge this week to go whip out my old PS1 and play some FFVII
lol... i've always hated those games.... i want to "play" a game... not watch a crappy japanese society oriented animated semi-movie!!! they bore the absolute hell out of me... i just wanna play.. the only storyline i've every enjoyed and didn't mind, was the halo ones.... other than that... just let me play! and after a while... leveling up and trying to figure out how to "junction" just rots my skull...
__________________
whiskey, racism, money, grease, twinkie's, guns.....yep lol thats about it

http://www.watchblog.com/

http://www.xanga.com/mfalino
pt447 is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:35 PM   #10 (permalink)
Flyweight
 
Nabors12's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Louisiana
Posts: 388
Nabors12 has a little shameless behaviour in the past
Yeah, like I said, Im a big dork!
__________________


The hard work of one, does more than the prayers of millions.
Nabors12 is offline   Reply With Quote
Reply



Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

VerticalSports
Baseball Forum Golf Forum Boxing Forum Snowmobile Forum
Basketball Forum Soccer Forum MMA Forum PWC Forum
Football Forum Cricket Forum Wrestling Forum ATV Forum
Hockey Forum Volleyball Forum Paintball Forum Snowboarding Forum
Tennis Forum Rugby Forums Lacrosse Forum Skiing Forums
Copyright (C) Verticalscope Inc SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBulletin Copyright © 2000-2009 Jelsoft Enterprises Limited.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios