MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos

MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos (http://www.mmaforum.com/)
-   The Lounge (http://www.mmaforum.com/lounge/)
-   -   Racist Tram Experience (http://www.mmaforum.com/lounge/97403-racist-tram-experience.html)

Hawndo 11-28-2011 12:13 PM

Racist Tram Experience
 
Video that countless friends have posted on facebook and apparently is all over twitter. Very controversial and disgusting, thought I'd share but if it's unfit to be here then delete it, I've also seen how comments about this can go so kinda risky but seems to be a hot topic today.



Damn I feel horrid for that poor boy sitting on her lap. So sad. Can't imagine being raised by that.

Mirage445 11-28-2011 04:46 PM

Bitch is lucky she had a kid sitting in her lap.

Hawndo 11-28-2011 05:02 PM

Quote:

Originally Posted by Mirage445 (Post 1509194)
Bitch is lucky she had a kid sitting in her lap.

The other people seemed to nice and genuine to do anything other than speak up, speaks volumes about the character of the other people and how low she is as a person.

The Horticulturist 11-28-2011 06:12 PM

Her kids hat is a racial stereotype IMO.

Seriously though, when I was 18 I had a girlfriend who sounded JUST like that woman. It was the worst decision my teenage dick ever made.

Hawndo 11-28-2011 07:26 PM

Quote:

Originally Posted by SJ (Post 1509242)
Her kids hat is a racial stereotype IMO.

Seriously though, when I was 18 I had a girlfriend who sounded JUST like that woman. It was the worst decision my teenage dick ever made.

Comes with the territory of being a dude :thumb02:

El Bresko 11-28-2011 07:31 PM

this is sickening, thanks for posting.

Rusty 11-28-2011 07:41 PM

Wonder what started all that?

Lol'd at the dude at 1:15. What was he gonna do, start swinging on her? :laugh:

Hawndo 11-28-2011 07:49 PM

Theres another video up of her on a train, she just likes to go into public racist rants and tell the blacks, browns and Polish to go back to Siberia or Nicaragua lol

She is so dumb it is unreal.

box 11-28-2011 08:02 PM

You sure she said Nicaragua, I heard N-bomb-ragua, lol.

beardsleybob 11-28-2011 08:34 PM

her jaw is going 90 miles an hour, clearly shes on something like


All times are GMT -4. The time now is 11:05 PM.

Powered by vBulletin Version 3.6.8 , Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2