Best negative rep post Comment you have received? - Page 51 - MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos
MMA Smacktalk MMA Smacktalk is for all the cheering, jeering, and smack-talking that you want. This is the stuff that isn't appropriate for the MMA Discussion forum. Rules are light, so if you don't have a sense of humor, then don't go here!

 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #501 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 02:07 AM
Live right and every other day is a good one to die.
 
shatterproof's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: The Big Island, BC.
Posts: 1,431
                     
yeah, seriously... you gotta lick it up, slap it up and then kablamit again.


shatterproof is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #502 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 02:55 AM
All Around Nice Guy
 
SideWays222's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 10,760
                     
Ewww you guys lick the VAG?? Girls be peeing from around that vicinity.

But then again i dont even kiss girls if they put their mouth on my 11th finger.
Gota brush yo teeth if you wanna smooch after you just got skullbanged.

SideWays222 is offline  
post #503 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 03:11 AM
Live right and every other day is a good one to die.
 
shatterproof's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: The Big Island, BC.
Posts: 1,431
                     
Dude, you need to expand your horizons. Seriously... from one man to another: don't buy the hype she's feeding you. Your girl is NOT happy with her sex life, haha.


shatterproof is offline  
post #504 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 09:54 AM
Curitiba Food and Liquor
 
swpthleg's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: NY
Posts: 16,176
Blog Entries: 14
                     
Quote:
Originally Posted by shatterproof View Post
Dude, you need to expand your horizons. Seriously... from one man to another: don't buy the hype she's feeding you. Your girl is NOT happy with her sex life, haha.
You speak the truth, also with regard to the repeated kablam-ing.

Or you could follow up a kablam with a SPLADOW!


Sig Credit to Toxic
swpthleg is offline  
post #505 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 11:11 AM
Banned
 
coldcall420's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: banned
Posts: 0
Blog Entries: 1
                     
Quote:
Originally Posted by Darkwraith View Post
Someone tried to pos rep you that was already in the red. so it means nothing.
Quote:
Originally Posted by Smiley Face View Post
'Get It'


Except a noob thought you were right Smiley...LOL I wondered forever what they were, at first i thought it was like a I agree sorta but sorta dont.....

That was a fail on my part...

Last edited by coldcall420; 10-21-2009 at 02:47 PM.
coldcall420 is offline  
post #506 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 12:51 PM
Live right and every other day is a good one to die.
 
shatterproof's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: The Big Island, BC.
Posts: 1,431
                     
everything i learned about sex i learned from porn, the Long Beach Dub Allstars and Buju Banton.

Dunno what's up with the intro ish, it's not part of the song. Skip to 20 secs in to start.





shatterproof is offline  
post #507 of 722 (permalink) Old 10-21-2009, 12:59 PM
Curitiba Food and Liquor
 
swpthleg's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: NY
Posts: 16,176
Blog Entries: 14
                     
You may have just discovered a new usertitle.


Sig Credit to Toxic
swpthleg is offline  
post #508 of 722 (permalink) Old 10-23-2009, 12:35 AM
Bantamweight
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 646
                     
From the UFC 98 Play-by-play, right after Machida's interview I said...

Quote:
The dragon has the belt....and thank you joe rogan haha....Lyoto is so amped, not my fav fighter but growing on me and gotta get excited to see the dude so happy.
Little did I know...(neg rep)

Quote:
Growing on your dick you ******* bandwagon jumper ****.
Freiermuth is offline  
post #509 of 722 (permalink) Old 10-23-2009, 12:36 AM
Curitiba Food and Liquor
 
swpthleg's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: NY
Posts: 16,176
Blog Entries: 14
                     
I'm still kind of surprised that it doesn't asterisk out "****".


Sig Credit to Toxic
swpthleg is offline  
post #510 of 722 (permalink) Old 10-23-2009, 12:41 AM
Banned
 
Smiley Face's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Toronto, Ontario, Canada
Posts: 458
                     
"karma's a cruel bitch."
Smiley Face is offline  
Closed Thread

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome