MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos

MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos (http://www.mmaforum.com/forumindex.php)
-   UFC vBookie Betting (http://www.mmaforum.com/ufc-vbookie-betting/)
-   -   Unstoppable Prediction (http://www.mmaforum.com/ufc-vbookie-betting/3644-unstoppable-prediction.html)

putmeonhold 10-13-2006 09:57 AM

Unstoppable Prediction
 
The "Dean of Mean" vs Mike Nickels - Gotta go with Keith on this one, gimmie all yer $$$$$ (haha like anyone's gonna bet on Mike)

cabby 10-14-2006 08:51 PM

this fight has been cancelled due to a late back injury mike nickels had. check ufc.com for more details

ThePhenom 10-14-2006 08:57 PM

oooo that stinks!

cabby 10-14-2006 08:58 PM

for sure, i had 1000 on jardine too. wouldve made some nice pointage

ThePhenom 10-14-2006 09:01 PM

Quote:

Originally Posted by cabby
for sure, i had 1000 on jardine too. wouldve made some nice pointage

keith would have killed him with his pirate-like stand up. lol
reminds me of someone tank abbott would fight in a bar
they can't replace nickels????

cabby 10-14-2006 09:02 PM

ufc.com stated there is no replacement so there just not doing that fight anymore

ThePhenom 10-14-2006 09:03 PM

booooo i like jardine a lot! He his pretty entertaining to watch.
when are the fights starting tonight??? (or have they?)

cabby 10-14-2006 09:05 PM

Quote:

Originally Posted by ThePhenom
booooo i like jardine a lot! He his pretty entertaining to watch.
when are the fights starting tonight??? (or have they?)

start at 830 in my neighborhood. 25minutes!!!:D

ThePhenom 10-14-2006 09:06 PM

oooo central time?

cabby 10-14-2006 09:09 PM

Quote:

Originally Posted by ThePhenom
oooo central time?

yeah 830 central


All times are GMT -4. The time now is 03:30 PM.

Powered by vBulletin Version 3.8.7 , Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2016 DragonByte Technologies Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2016 DragonByte Technologies Ltd.

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome