MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos

MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos (http://www.mmaforum.com/)
-   UFC (http://www.mmaforum.com/ufc/)
-   -   BJ Penn Says He Is Moving To 155 (http://www.mmaforum.com/ufc/1373-bj-penn-says-he-moving-155-a.html)

T.B. 07-27-2006 09:29 PM

BJ Penn Says He Is Moving To 155
 
http://www.kuam.com/

- On the right "Kuam News Video" player, scroll through the videos and it should say "Brent with MMA world champ BJ Penn"

His plan is to move down to 155 lbs. get the title, move up to 170 lbs. and get the title, & move up to 185 lbs. and get that title as well.

Wow. We'll see. Thoughts?

flourhead 07-27-2006 09:30 PM

he wont win the 185 title

jdun11 07-27-2006 09:35 PM

that will make for sum awesome fights ..i think he'll win the 155 and he has a chance at 170 but 185..hes too small to beat rich cmon now

Corpse 07-28-2006 12:50 AM

A move like this or at least by him saying he gonna do this makes it seem to me like he is taking the easy way out. He can't beat the guys in his weight class so what's he do, claim he is gonna move down and win the belt which he just might but then he claims he will move up not only one but two weight classes and win bothe those belts as well. Not happening, he stands a good chance if he can drop to 155 but at 170 and 185 he will just be the same as he is now. He's a good fighter and all but at this time he is moving down the ranks not up them in his weight class with all the young guys who are turning up the heat like GSP and Sanchez etc....

CTFlyingKnee 07-28-2006 01:03 AM

No way.....he couldnt finish GSP, hes damn sure not gonna go take on Ace lol.....let him win the LW title and be satisfied

SpiderV 07-28-2006 01:56 AM

Someone needs to remind BJ Penn that this isn't the WWE, right now BJ is confused. BJ, there is a difference between being confident and being a dreamer. From what was said in the interview, Cabbage was coming back to the UFC to. I guess he is going to drop and try for the 155 and 170 title to. Come on now ffs, Penn in my opinion has no chance @ 185. It really wouldn't be that exciting to watch either, I wouldn't think.

Spit206Fire 07-28-2006 02:05 AM

lol Sherks/Florian/Stevenson/Yves/Fischer, these guys are no push overs at 155.

After Sherk destroys Florian, Sherk Vs Penn would be good.

SpiderV 07-28-2006 02:09 AM

Quote:

Originally Posted by Spit206Fire
lol Sherks/Florian/Stevenson/Yves/Fischer, these guys are no push overs at 155.

After Sherk destroys Florian, Sherk Vs Penn would be good.

Yeah, Sherk v. Penn would be good. I think Penn would take Sherk though. But, you never know, Sherks' a stud.

Spit206Fire 07-28-2006 12:22 PM

ya i'd take sherk in the fight, personally just because im a HUGE sherk fan, but i also think he's alot like hughes at 170 he's PERFECT for the size.

FunkDoctor 07-28-2006 12:34 PM

hahaha....WAR PENN, and on all you haters. He has the potential to win at all 3 weight classes. The hardest would be 185 IMO. But if he gets his gas tank back to where it was he would own Sherk, Hughes, and GSP. The only reason GSP won was cuz Baby Jay gased. Imagine what a gnub GSP would of looked like had Penn kept up the striking clinic he was putting on in the 1st. Its just a matter of what shape he comes in. He already showed he can dominate Hughes, so Sherk is just a lower form. Nothing has changed between Hughes and Penn, Penn would do it again. Its all conditioning for BJ. But at 185 Franklin would probably be too much and wouldn't let BJ take him down and just put a clinic on ala Tanner/Loiseau. Penn owns grapplers.


All times are GMT -4. The time now is 07:47 PM.

Powered by vBulletin Version 3.6.8 , Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2