Spoiler Inside, If You Dont Want To Know Anything Dont Look - MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos
UFC The Ultimate Fighting Championship (UFC) is a U.S.-based mixed martial arts organization, recognized as the largest MMA promotion in the world. The UFC is headquartered in Las Vegas, Nevada and is owned and operated by Zuffa, LLC. This promotion is responsible for solidifying the sport's postion in the history-books. UFC is currently undergoing a remarkable surge in popularity, along with greater mainstream media coverage. UFC programming can now be seen on FOX, FX, and FUEL TV in the United States, as well as in 35 other countries worldwide.

Reply

Old 08-24-2006, 02:15 PM   #1 (permalink)
Megaweight
 
jdun11's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Everett, MA
Posts: 5,961
Blog Entries: 1
jdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledge
Spoiler Inside, If You Dont Want To Know Anything Dont Look

Matt Serra Beats Shonie Carter By Decision To Get To The Finals, And Patrick Cote Is Also In The Finals..i Believe Serra Fight Chris Lytle, But Im Not Sure Who Cote Is Gonna Fight, I Got This Info Off Sherdog
__________________



Mancrushes
1.Shogun
2.BJ
3.Fedor
4.Kos
5.GSP

Im in Porno's
jdun11 is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 

Old 08-24-2006, 03:36 PM   #2 (permalink)
The American Psycho
 
Bonnar426's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 5,852
Bonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He Crosses
Yeah, Rush already made a thread about this. Apparently Josh Gross is getting sued for reporting it. My question is though is how accurate is this information and how did he get it?

Last edited by Bonnar426 : 08-24-2006 at 03:39 PM.
Bonnar426 is offline   Reply With Quote
Old 08-24-2006, 04:47 PM   #3 (permalink)
Amatuer
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 123
SpiderV has a little shameless behaviour in the past
Yeah, I heard about this and seen this about 1 month and half ago... From what I heard, it is Serra v. Lytle and Cote v. Lutter...
SpiderV is offline   Reply With Quote
Old 08-24-2006, 05:02 PM   #4 (permalink)
Megaweight
 
jdun11's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Everett, MA
Posts: 5,961
Blog Entries: 1
jdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledge
b4 i heard ne thing about this i picked cote and lytle..so i hope im right
__________________



Mancrushes
1.Shogun
2.BJ
3.Fedor
4.Kos
5.GSP

Im in Porno's
jdun11 is offline   Reply With Quote
Old 08-24-2006, 06:57 PM   #5 (permalink)
Amatuer
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 123
SpiderV has a little shameless behaviour in the past
Quote:
Originally Posted by jdun11
b4 i heard ne thing about this i picked cote and lytle..so i hope im right
Before I saw it I picked Serra and Cote, so I hope I'm right.... LoL
SpiderV is offline   Reply With Quote
Old 08-25-2006, 01:38 AM   #6 (permalink)
Future UFC LW Champ
 
CTFlyingKnee's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Connecticut
Posts: 1,957
CTFlyingKnee will become famous soon enoughCTFlyingKnee will become famous soon enoughCTFlyingKnee will become famous soon enoughCTFlyingKnee will become famous soon enoughCTFlyingKnee will become famous soon enoughCTFlyingKnee will become famous soon enough
dammit i didnt know this was gonna be about TUF!!!! lol damn you JDun....but I shouldnt have read it......anyone have one of those things from Men In Black? The thing that erases my memory....ok thats all haha
CTFlyingKnee is offline   Reply With Quote
Old 08-25-2006, 02:03 AM   #7 (permalink)
Megaweight
 
jdun11's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Everett, MA
Posts: 5,961
Blog Entries: 1
jdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledgejdun11 Is True Champion Of Knowledge
Quote:
Originally Posted by CTFlyingKnee
dammit i didnt know this was gonna be about TUF!!!! lol damn you JDun....but I shouldnt have read it......anyone have one of those things from Men In Black? The thing that erases my memory....ok thats all haha
AHAHA A NEUROLIZER!!
__________________



Mancrushes
1.Shogun
2.BJ
3.Fedor
4.Kos
5.GSP

Im in Porno's
jdun11 is offline   Reply With Quote
Old 08-25-2006, 09:50 AM   #8 (permalink)
The American Psycho
 
Bonnar426's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 5,852
Bonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He CrossesBonnar426 Is Respected By All He Crosses
Quote:
Originally Posted by CTFlyingKnee
dammit i didnt know this was gonna be about TUF!!!! lol damn you JDun....but I shouldnt have read it......anyone have one of those things from Men In Black? The thing that erases my memory....ok thats all haha
I wouldn't worry about it too much CTflyingKnee! Chances are this is just a rumor. We won't know for sure until the last episode of TUF.
Bonnar426 is offline   Reply With Quote
Reply



Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

VerticalSports
Baseball Forum Golf Forum Boxing Forum Snowmobile Forum
Basketball Forum Soccer Forum MMA Forum PWC Forum
Football Forum Cricket Forum Wrestling Forum ATV Forum
Hockey Forum Volleyball Forum Paintball Forum Snowboarding Forum
Tennis Forum Rugby Forums Lacrosse Forum Skiing Forums
Copyright (C) Verticalscope Inc SEO by vBSEO 3.3.2
Powered by vBulletin Copyright © 2000-2009 Jelsoft Enterprises Limited.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007, PixelFX Studios