MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos

MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos (http://www.mmaforum.com/)
-   UFC (http://www.mmaforum.com/ufc/)
-   -   Let's Have Some Fun! (http://www.mmaforum.com/ufc/2312-lets-have-some-fun.html)

putmeonhold 09-06-2006 09:57 PM

Let's Have Some Fun!
 
What's the biggest steaming pile of turd rumour that you've ever heard regarding the UFC

I was told one time that Wesly Snipes was going to fight Joe Rogan.

CTFlyingKnee 09-06-2006 10:02 PM

as sad as it may sound, that is NO rumor. Snipes and Rogan were actually going to fight. Rogan actually called him out and they were supposed to set something up. Apparently they dont like eachother lol but it would under no circumstances be in the UFC. I heard about that a while ago, but havent heard much since

Easye1982 09-06-2006 10:05 PM

lmao I never heard of that...real or not....

I did hear a rumor a while back that one of my heros was going to join the WWF, I was like theres

NO WAY
Ken Shamrock would degrade his career with some lame stunt like that........

But then :( *cry* I died a little that day................

CTFlyingKnee 09-06-2006 10:08 PM

well yeah shams was there for a little while, they actually came out with a classic superstar action figure of him recently....I bought it

Easye1982 09-06-2006 10:11 PM

Quote:

Originally Posted by CTFlyingKnee
well yeah shams was there for a little while, they actually came out with a classic superstar action figure of him recently....I bought it


I sadly know he did that for a while...very sadly....like i said i died a little that day. And I did see his toy out too.

BEFORE there was even a UFC. he was "the worlds most dangerous man" and he even had a cartoon in Japan. He was = to MJ.... a super star

Bonnar426 09-06-2006 10:13 PM

Quote:

Originally Posted by Easye1982
lmao I never heard of that...real or not....

I did hear a rumor a while back that one of my heros was going to join the WWF, I was like theres

NO WAY
Ken Shamrock would degrade his career with some lame stunt like that........

But then :( *cry* I died a little that day................

Yeah! One day he's fighting Royce Gracie and the next he's getting dog food shoved down his throat by the British Bull Dog! A really bad career change for Ken. At least he came back to the UFC!

I think the biggest pile of crap I heard so far was Kurt Angle wanting to join the UFC!

CTFlyingKnee 09-06-2006 10:15 PM

the worst rumor I ever heard was that Liddell was fighting Wandy this year haha sorry I had to

Easye1982 09-06-2006 10:17 PM

Oh man I saw that thread here too....With him and so many others "trying" to play in a real sport (lesner)(tyson...and his "special rules")....if Dana does anything with them...it will be only for the $$( again)

putmeonhold 09-06-2006 10:17 PM

Quote:

Originally Posted by CTFlyingKnee
the worst rumor I ever heard was that Liddell was fighting Wandy this year haha sorry I had to

Yeah, that really pissed me off. I really wanted to see that fight :mad:

CTFlyingKnee 09-06-2006 10:18 PM

yeaa I'm pretty sur that pissed off just about anyone who has nething to do with MMA be it watching or participating....next time maybe dana will wait til its set in stone before announcing it.....damn **** tease haha


All times are GMT -4. The time now is 07:34 AM.

Powered by vBulletin Version 3.6.8 , Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2