MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos

MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos (http://www.mmaforum.com/)
-   UFC (http://www.mmaforum.com/ufc/)
-   -   Parisyan vs. Fickett ALMOST Stopped Due To Cut! (http://www.mmaforum.com/ufc/6285-parisyan-vs-fickett-almost-stopped-due-cut.html)

cabby 12-14-2006 01:37 AM

Parisyan vs. Fickett ALMOST Stopped Due To Cut!
 
I was on the edge of my seat when Karo had that nice cut on the lower side of his eye. Wouldn't that have been a ***** if it was stopped

JawShattera 12-14-2006 01:40 AM

I saw that big elbow ficket landed from the bottom and i was like "oh shit i hope that didnt cut him"

then like 4 seconds later i saw the blood dripping onto the matt and i was kinda nervous until i dicovered it was under his eye.

cabby 12-14-2006 01:42 AM

Yeah I was like whoa ****!!!!! I'm glad it went on. I made a killin' tonight:D

JawShattera 12-14-2006 01:54 AM

I dreaded "the master" running around with his hands up pointing to his bloody elbow

sherdog 12-14-2006 01:58 AM

It looked pretty deep. I too, feared the doctor stoppage

Bonnar426 12-14-2006 02:52 AM

Quote:

Originally Posted by cabby
Yeah I was like whoa ****!!!!! I'm glad it went on. I made a killin' tonight:D

Know what you mean! I bet a serious amount of points on Karo! If Fickett had won because of that cut I would have been super PO'd. Still, that was an awesome fight!

Oil 12-14-2006 08:46 AM

Yeah....In true "Kenflo" fashion, Drew landed a weak "razor sharp" elbow from the bottom. :(





Side note: I loved the fact that they tried to plug Drews cut eyebrow with Vaseline. Then when they wiped it off it went right in the eye. :laugh:

ROCKBASS03 12-14-2006 11:57 AM

Quote:

Originally Posted by Oil
Side note: I loved the fact that they tried to plug Drews cut eyebrow with Vaseline. Then when they wiped it off it went right in the eye. :laugh:

That was funny:D

I was the same way abotu the cut. Karo was looking at the monitor shaking his head. you know he was pissed, but good thing they let it go. That would have been a crappy loss for Karo

Adrnalnrsh 12-14-2006 12:01 PM

Quote:

Originally Posted by ROCKBASS03
That was funny:D

I was the same way abotu the cut. Karo was looking at the monitor shaking his head. you know he was pissed, but good thing they let it go. That would have been a crappy loss for Karo


Yeah, especially since they thought Drew was the fresher fighter in the third and then he just completely fell off once they started fighting.

pt447 12-14-2006 02:01 PM

i don't know why it was being considered... the cut on Parysian was under his eye... if they let that fight go in the last TUF... then this fight shouldn't have enven been being talked about a stoppage...

it was stupid...

they gotta be consistant with that shit. unless it is blinding the fighter, or blinding the other fighter (as was the TUF cut), or there are nerves exposed... then there shouldn't be any stoppage!!!


All times are GMT -4. The time now is 04:08 AM.

Powered by vBulletin Version 3.6.8 , Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2