UFC 107 Preliminary Card Play by play & discussion [**SPOILERS**] - Page 2 - MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos
UFC The Ultimate Fighting Championship (UFC) is a U.S.-based mixed martial arts organization, recognized as the largest MMA promotion in the world. The UFC is headquartered in Las Vegas, Nevada and is owned and operated by Zuffa, LLC. This promotion is responsible for solidifying the sport's postion in the history-books. UFC is currently undergoing a remarkable surge in popularity, along with greater mainstream media coverage. UFC programming can now be seen on FOX, FX, and FUEL TV in the United States, as well as in 35 other countries worldwide.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #11 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 08:54 PM Thread Starter
Featherweight
 
Guymay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Israel , Haifa
Posts: 1,039
                     
Damn 30-25
Guymay is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #12 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 08:57 PM
Banned
 
coldcall420's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: banned
Posts: 0
Blog Entries: 1
                     
Thanks for posting!!!!
coldcall420 is offline  
post #13 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 09:03 PM
Takedown, Dominate & Destroy

 
Emericanaddict's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Hawthorn, South Wales
Posts: 2,060
Blog Entries: 1
                     
shit spoilers indeed they are just starting to air the prelims here and i thought it was gonna coinside with this thread. Ive had several matches ruined now. Not your fault as you put spoilers but i just wasnt paying enough attention lol

Top 7 Favorite Fighters at the moment

1. Forrest Griffin
2. Clay Guida
3. Shane Carwin
4. Jon Fitch
5. Chuck Liddell
6. Wanderlei Silva
7. Chris Leben

Emericanaddict is offline  
post #14 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 09:08 PM
The Forum Drunk
 
xeberus's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 9,450
                     
Quote:
Originally Posted by Emericanaddict View Post
shit spoilers indeed they are just starting to air the prelims here and i thought it was gonna coinside with this thread. Ive had several matches ruined now. Not your fault as you put spoilers but i just wasnt paying enough attention lol
ah i hate that :<

imo stay away from the forums like a fat kid from a treadmill, when the viewing times are off. in a few minutes im going to evacuate until after the 107 maincard live



If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. ~ Thomas Jefferson


Sig by D.P.



xeberus is offline  
post #15 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 09:12 PM
Takedown, Dominate & Destroy

 
Emericanaddict's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Hawthorn, South Wales
Posts: 2,060
Blog Entries: 1
                     
Damnit the progam listing says the prelims should be on but thyre showinf the stupid ass countdown for some reason. BUt yeah I think im gonna stay off for awhile. Gonna nerd out on WoW until the fights start I think. Peace out.

Top 7 Favorite Fighters at the moment

1. Forrest Griffin
2. Clay Guida
3. Shane Carwin
4. Jon Fitch
5. Chuck Liddell
6. Wanderlei Silva
7. Chris Leben

Emericanaddict is offline  
post #16 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 09:22 PM Thread Starter
Featherweight
 
Guymay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Israel , Haifa
Posts: 1,039
                     
2 low blow from Wiman ..
Guymay is offline  
post #17 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 09:40 PM Thread Starter
Featherweight
 
Guymay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Israel , Haifa
Posts: 1,039
                     
Was good Preliminary card . hope they show belcher and hendricks fights .


p.s from Dana twitter : "Gouveia vs belcher holy ******* shit!!!!!!!!!!!"

Last edited by Guymay; 12-12-2009 at 09:53 PM.
Guymay is offline  
post #18 of 18 (permalink) Old 12-12-2009, 10:01 PM
Takedown, Dominate & Destroy

 
Emericanaddict's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Hawthorn, South Wales
Posts: 2,060
Blog Entries: 1
                     
kinda pissed they didnt show ANY prelims even though this is the first time my tv guide has listed a whole block out for them it was just the stupid countdown. Ohwell event is starting WAR MIR, GUIDA, FITCH AND PENN!

Top 7 Favorite Fighters at the moment

1. Forrest Griffin
2. Clay Guida
3. Shane Carwin
4. Jon Fitch
5. Chuck Liddell
6. Wanderlei Silva
7. Chris Leben

Emericanaddict is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome