If you were a ref... - MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos
UFC The Ultimate Fighting Championship (UFC) is a U.S.-based mixed martial arts organization, recognized as the largest MMA promotion in the world. The UFC is headquartered in Las Vegas, Nevada and is owned and operated by Zuffa, LLC. This promotion is responsible for solidifying the sport's postion in the history-books. UFC is currently undergoing a remarkable surge in popularity, along with greater mainstream media coverage. UFC programming can now be seen on FOX, FX, and FUEL TV in the United States, as well as in 35 other countries worldwide.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 23 (permalink) Old 01-05-2007, 11:57 PM Thread Starter
Lightweight
 
randyspankstito's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: eugene, oregon
Posts: 1,673
                     
If you were a ref...

After you said "Are you ready?!, are YOU ready!?!" What would you say next?

For example Big John says: "LET"S GET IT ON!"

Yeah, I've been hitting the bong again.....
randyspankstito is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:20 AM
The Axe Murderer
 
silvawand's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Canada
Posts: 1,751
                     
lets get on it
silvawand is offline  
post #3 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:21 AM
Banned
 
JawShattera's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,785
     
great thread man!

Id say "alright lets rock and roll"

perfect cuz on the groudn there rollin and on the feet there rockin
JawShattera is offline  
post #4 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:30 AM Thread Starter
Lightweight
 
randyspankstito's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: eugene, oregon
Posts: 1,673
                     
Quote:
Originally Posted by JawShattera
great thread man!

Id say "alright lets rock and roll"

perfect cuz on the groudn there rollin and on the feet there rockin
Dude, what happened to yor triangle? The flag is nice and gay too though.
randyspankstito is offline  
post #5 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:32 AM
MMA Fanatic
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 91
 
I'd say alright boys f-uck sh-it up
slyall41 is offline  
post #6 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:33 AM
Banned
 
JawShattera's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,785
     
hey randy like my new avatar.

pretty gay right? haha
JawShattera is offline  
post #7 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:36 AM
Administrator
 
ruban's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Toronto
Posts: 599
             
LOL ^ just when I thought it couldn't get worse.

Respect for following through Jaw Repped.
ruban is offline  
post #8 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:40 AM
Lightweight
 
herton17's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: London,ON
Posts: 1,546
           
How about "Let's fight!" ?
Thats what they are gonna do arent they??? They are not gonna get it on (sounds a little gay), they are not gonna rock and roll (they are gonna fight), they are not gonna dance away or jump around or hump each other. They are gonna fight.



Peace
herton17 is offline  
post #9 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:41 AM
Banned
 
JawShattera's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,785
     
I like get it on because its gay like me
JawShattera is offline  
post #10 of 23 (permalink) Old 01-06-2007, 12:41 AM Thread Starter
Lightweight
 
randyspankstito's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: eugene, oregon
Posts: 1,673
                     
Quote:
Originally Posted by JawShattera
hey randy like my new avatar.

pretty gay right? haha

hah hah where did you find that? I was looking for good flags and the triangle was the best I could do. Oh well, what is it like ten more days with these?

Oh yeah, my trademark referee slogan: DOOOO IIIITTTTTTT!!!!!!!!!!! .....slight pause.....

YEAH!!!
randyspankstito is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome