MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos

MMA Forum - UFC Forums - UFC Results - MMA Videos (http://www.mmaforum.com/)
-   Video Games (http://www.mmaforum.com/video-games/)
-   -   Unlimited CAF Skill Points (http://www.mmaforum.com/video-games/57268-unlimited-caf-skill-points.html)

AnimalPAK 06-09-2009 08:15 PM

Unlimited CAF Skill Points
 
I see nobody has posted this yet but there is a glitch where you can max out your fighter's skills to 100's. I just created a fighter and he is 119. Yes I know it takes away from the fun of the game online, but there is always UFC only mode and that's what I play. But when it comes down to it, for the tournaments it will level out the playing field to where skills are more important that stats.

D.P. 06-09-2009 08:37 PM

Damn! AP's gonna be kicking ass! :thumb02:

AnimalPAK 06-09-2009 08:46 PM

Quote:

Originally Posted by D.P. (Post 904876)
Damn! AP's gonna be kicking ass! :thumb02:

Haha I dont mind telling everyone, I just wasn't sure if the mods would allow it. Anyways yeah it takes like 5 minutes to create a fighter thats rated 119. anybody can do it, some people might already know because its been out for a little.

Composure 06-09-2009 09:16 PM

I just did it. Lol, I feel so dirty.

D.P. 06-09-2009 09:20 PM

Quote:

Originally Posted by Composure (Post 904888)
I just did it. Lol, I feel so dirty.

It's that quick?!

Composure 06-09-2009 09:22 PM

I literally took like 2 minutes. Minus the load times.

D.P. 06-09-2009 09:25 PM

Ok, somebody pm the hell out of me lol! I want in.

Composure 06-09-2009 09:30 PM

Quote:

Originally Posted by D.P. (Post 904899)
Ok, somebody pm the hell out of me lol! I want in.

:thumbsup:

AnimalPAK 06-09-2009 09:35 PM

what ratings did you guys get? yeah i felt dirty creating my guys as well. I was like oh well im not gonna use them in ranked matches :)

oh and for those who pmed me for the glitch, i have less than 50 posts so I cant respond for another 10 posts lol

DP if nobody pmed it to you, just let me know and I can message you via ps3

Composure 06-09-2009 09:39 PM

Quote:

Originally Posted by AnimalPAK (Post 904906)
what ratings did you guys get? yeah i felt dirty creating my guys as well. I was like oh well im not gonna use them in ranked matches :)

oh and for those who pmed me for the glitch, i have less than 50 posts so I cant respond for another 10 posts lol

I am just using my guy for ranked fights so I used reasonable stats. My guy was 118 overall and the kid I was about to fight was like "Is your guy on roids?"

Haha.


All times are GMT -4. The time now is 08:01 PM.

Powered by vBulletin Version 3.6.8 , Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2