Mixed Martial Arts Forum banner

1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
Joined
·
123 Posts
Discussion Starter #1
I am hearing that Diego tore his ACL and will not be fighting Parysian next Thursday @ UFN 6. No replacement has been named yet for Parysian. This really sucks because I was looking forward to Diego's 17-1 record....
 

·
Registered
Joined
·
1,957 Posts
they havent posted it yet on the UFC official website, so dont think too much of it just yet......well wait and see though, that would def suck cuz I would have loved to see him get his assssssss whooped haha
 

·
Premium Member
Joined
·
4,708 Posts
MAn that would bite. I Also wanted to see sanchez get what was coming to him. IF this is true anyone know any fighters who would take his place?
 

·
Registered
Joined
·
123 Posts
Discussion Starter #5
CTFlyingKnee said:
they havent posted it yet on the UFC official website, so dont think too much of it just yet......well wait and see though, that would def suck cuz I would have loved to see him get his assssssss whooped haha
Yeah, I meant to put a question mark by it. I hope it is just a junk rumor, I was so mad I had to post it to see if anyone else had heard anything...
 

·
Premium Member
Joined
·
5,961 Posts
I Hope This Isnt True, I Was Lookin To Shut Up All You Diego Haters, With This Victory Over Karo...since When Did Karo Become This Monster That Is Just So Nasty That He'll Steamroll An Undefeated Diego..granted Diego Has Flaws But To Think Karo Would Steam Roll Him Is Unrealistic...all U Guys Thought Nick Diaz Was Gonna Ko Him, And He Dominated The Whole Fight..this Will Suck For Mma If Hes Out, Who Will They Get To Fight Him??? Bring Back Robbie Lawler, Id Like To See That
 

·
The American Psycho
Joined
·
6,945 Posts
jdun11 said:
I Hope This Isnt True, I Was Lookin To Shut Up All You Diego Haters, With This Victory Over Karo...since When Did Karo Become This Monster That Is Just So Nasty That He'll Steamroll An Undefeated Diego..granted Diego Has Flaws But To Think Karo Would Steam Roll Him Is Unrealistic...all U Guys Thought Nick Diaz Was Gonna Ko Him, And He Dominated The Whole Fight..this Will Suck For Mma If Hes Out, Who Will They Get To Fight Him??? Bring Back Robbie Lawler, Id Like To See That
I second Jdun11! Since when was Diego Sanchez just a punching bag for MMA fighters?
 

·
Registered
Joined
·
92 Posts
In mortal combat, I used to be Subzero and I used the ice ball that he shot out of his hands constantly. The effect, even though it was boring, was that I caught the guys as they stood up. Same move, same results.

Diego is that type of fighter. He has one move-double leg takedown and he tries to pound you. Boring fighter hope he gets his face smashed in.

The ****ed up thing is, with a "17-1" record in UFC, shouldn't he get a title shot?
 

·
Premium Member
Joined
·
5,495 Posts
kobra ki said:
The ****ed up thing is, with a "17-1" record in UFC, shouldn't he get a title shot?
That's what I'm saying, he should get a title shot before the end of the year. I hope he isn't out of the UFN 6.
 

·
Banned
Joined
·
1,177 Posts
Lol I was looking forward to this fight. Maybe Diego is afraid and making this up as an excuse because he know he can't beat Karo :laugh:.
 
1 - 10 of 10 Posts
Top